fredag 20 augusti 2010

Trevlig helg!

På måndag börjar skolan igen. Dags för vardag och rutiner. Ganska skönt, trots allt. Jag stortrivs på mitt kontor och gillar att jag själv styr mina tider. Och så jobbar jag ju med mitt största intresse. Idag har jag varit och tittat på ett jobb som jag har gjort. Det är alltid kul att se när det är målat och tapeterna är på plats. Och det snygga golvet, som var slipat och nästan färdiglaserat. Det är väldigt givande att se sin inredningstanke bli till verklighet!

I morgon står det fotbollscup och födelsekalas på schemat. Jag kommer att fortsätta visa mina favoriter från Formex. Där fanns mycket fint, som jag hoppas att ni också vill se. Trevlig helg, alla rara! Lämna gärna en kommentar om ni ser något ni gillar eller om ni undrar över något. Det är så roligt med feedback! Y

School starts on monday. It´s time for workdays and routines. Rather nice, after all. I truly like my office and even more so my job and the ability to control my time. Interior design is my biggest interest so I feel blessed to work as an Interior designer. Today I visited a place that I´ve designed. It´s very rewarding to see the result. Have a nice weekend everyone!

Bild från Sköna Hem.

2 kommentarer:

designofluna sa...

Alla var på Formex utom jag.....trist! Tänkte få passa på att meddela att jag har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
Kram Malin

simplicity sa...

Ååå vill oxå ha mitt egna kontor nu. Har några alternativ o nu ska det tas tag i i veckan...

kram på dig snäckan
Jannice