fredag 14 oktober 2011

Trevlig helg!

Tjohoo fredag! Jag försöker pigga upp mig själv, men det går sådär. Här är det krassligt! Hela familjen mår skruttigt. Den här hösten alltså... Den har inte varit vänlig mot oss. Men solen skiner och det kunde vara så mycket värre. Positivt tänkande kommer man långt med, har jag hört... ;)

Vi saknar inte underhållning här hemma. Men en busig liten kattunge i hemmet, så behöver man ingen TV. Ni skulle se henne när hon balanserar längst upp på en köksstol, böjer sig ner och jagar sin egen svans mellan spjälorna. Galet gulligt. Lite inredning blir det förstås också. Alltid. Jag sorterar mina inredningstidningar. Som jag älskar och maken hatar. Om jag ska vara dramatisk. :) Men visst, de är alltför många. Några favoritsidor river jag ut. Sedan sparar jag tidningarna till de inredningskurser som jag planerar att hålla efter jul. Kanske kommer någon av er att klippa i mina tidningar då? Det vore kul. Ha nu en trevlig helg alla fina! Kram Y

Bild från hellohellodesign.

3 kommentarer:

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Krya på er allihop och trevlig hemmahelg.

Maria sa...

Ha en skön helg, trots sjukdomar. Önskar lite bilder på kattungen :)

Kram

Annika sa...

Margareta: Tack!
Maria: Tack! Det kommer fler bilder på lilla Nonis. Hon sitter inte still så länge. Aningens svårfotad när hon inte sover. :)