tisdag 25 oktober 2011

Gran

Fina granen Gran är formgiven av Johan Lagerström. En miljövänlig gran, som kan användas år efter år. Gran tillverkas av granträ, i Sverige. Granen är lätt att sätta ihop och plocka isär (utan lim, skruvar eller spikar). Den kommer i ett platt paket, som man sedan kan förvara delarna i resten av året. Gran är 75 cm hög och kostar 600 kr + frakt. Vid intresse mejla Johan; info@johan.lagerstrom.se. En gran som man kan ha hemma även om man har en äkta pyntad gran, tycker jag. Superbra för de som är allergiska mot granar. Jag vill ha en Gran på mitt kontor. Y

Foto från Johan Lagerström.

2 kommentarer:

Kanel & Cayenne sa...

Mycket snygg! Verkligen kul idé. Jag håller mig dock gärna till äkta vara när det gäller gran, det är framför allt doften jag vill åt. :) /Nellie

Annika sa...

Nellie: Jag håller med. Jag vill också ha äkta vara. Som doftar jul. :) Men som jag skrev - det ena behöver inte utesluta det andra. Bor man stort kan man ju ha en Gran också.